VEELGESTELDE VRAGEN

Natuurlijk mag u een voorkeur aangeven. Het kan wel zijn dat u dan langer moet wachten.

Op dit ogenblik is de duur van de  wachtlijst  langer dan 3 maanden( Nov 2023) en nemen wij geen nieuwe cliënten meer aan. U kunt dan ook contact opnemen met een andere zorgaanbieder of met uw zorgverzekeraar afd. zorgbemiddeling en hun vragen in ondersteuning, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake kan starten. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden. ( treeknormen ) 

Bent u verhinderd of wilt u uw afspraak om een andere reden verplaatsen of afzeggen? Neem minimaal 24 uur van te voren contact met ons op. Dit kan telefonisch, per e-mail of via het contactformulier. Doet u dit niet of bent u te laat, dan zijn wij genoodzaakt het tarief van de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar en dient u dus zelf te voldoen. 

  • Maandag tot en met donderdag: 8.00 uur tot 18.00 uur.
  • Bij uitzondering en wanneer dit passend is in uw behandeltraject kan gebruik worden gemaakt van avondopenstelling.

Mocht u buiten deze openingstijden een (acute) hulpvraag hebben, dan dient u contact op te nemen met uw Huisarts of de Huisartsenpost Midden-Brabant, Lage witsiebaan 2a 5042 DA Tilburg Tel :085 5360300